Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Saknat er!

Av uma-chan - 6 mars 2010 09:41


Heej! Det var så länge sedan jag skrev, jag har saknat er :)

Hur mår ni? Jag mår... bra, tror jag!


Vi kan ju börja med igår:

Jag stack in till stan i sällskap av min kära mor - vilket är mycket ovanligt, vi umgås i princip aldrig, och när vi gör det brukar det gå ut på material happiness från mitt håll (tyvär). Det blev en del material happiness igår också ;D

Det blev en jeans kjol (nej, inte en sådan där orginell; en tight, lite fläckig med en massa dragkjedjor blev det :P) och en blårutig klänning i blusmodell, eller hur man nu ska beskriva den, blev det också! Mycket trevligt^^

Sedan träffade jag Friendsen, och vi chillade omkring på stan ett tag innan jag var tvungen att sticka till stallet. De bestämde sig då för att följa med, och jag måste erkänna att det var en ganska rolig syn - de passade definitvt inte in! xP

Kul hade vi iaf, och de "döpte" en av hästarna efter Yutaka Ozaki: 'Ozaki' hahaha, vilka sötnosar de är ;D


Ha en bra dag, people! ...Idag ska jag hem till Ichigo och färga hans hår ;) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av uma-chan - 9 april 2010 10:07

  Hej på er..! Ledsen att jag inte skrivit på så länge, men jag har haft fullt upp!!   Från min födelsedag till sista påskdagen har jag haft gäster i form av vänner och - främst - släktingar! :P Det är förstås mycket trevliht, me efter ett ...

Av uma-chan - 27 mars 2010 10:18

  Tjena alla härliga läsare^^ Today is 'that' day! Min födelsedag ;D Yaaay! <3   Veckan har varit ganska ointressant... Jag har ätit lunch med Friendsen och fikat och sådant. Alltså det vanliga ;) Igår fick jag väldigt tråkiga nyheter: Y...

Av uma-chan - 22 mars 2010 19:45

  Hej på er! :D Jaa, helgen var det ju då då: Den var, om inte annat, intressant! Väldigt kul hade vi, jag, Friendsen och nån mer... Vi gjorde god mat och hade 'deep talk's', lyssnade på bra och rolig musik, dansade och skämtade ;D ...Vi hade...

Av uma-chan - 18 mars 2010 18:33

  ...Det är det rätta ordet att beskriva hur världen har varit för mig den här veckan: 'Dåligt'! Det har varit dåligt väder, dåligt med tid att göra roliga saker, dåligt med pengar, jag har mått allmänt dåligt och dessutom blivit sjuk... Jag mena...

Av uma-chan - 15 mars 2010 20:45

  Heej! :D Nu var det väldigt länge sedan jag gjorde ett inlägg senast, så jag kör på!! ...Ärligt talat kommer jag inte ihåg vad som har hänt i veckan - vilket måste betyda att det inte var så viktigt! I fredags träffade jag iaf en av mina ko...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards