Alla inlägg den 1 mars 2010

Av uma-chan - 1 mars 2010 18:34


Nu ska jag laga middag!

Nej, inte bara flingor och mjölk den här gången ;D

Den här gången ska jag göra den mycket exotiska rätten:

pasta och korv!!

...Eller om vi har snabbnudlar hemma *funderar* ... Det vore

ju jätte gott!! :D Fast det blir nog bara pasta med... någonting xP


Smaklig måltid! ;) <3

Av uma-chan - 1 mars 2010 17:47


Jag har så himla tråkigt just nu!

Sitter hemma precis som för tre timmar sedan... Nothing has changed!!

Förutom att jag inte längre lyssnar på Ozaki, utan på detta:


http://www.youtube.com/watch?v=rJuY9jb4G6o


Skynda bro! Jag väntar på dig!! Slutar du inte jobbet snart? :) <3

Av uma-chan - 1 mars 2010 17:35


Jag har äntligen kunnat läsa bara liiite längre i Vampire knight!

Oh, Godess! Såå älskvärda de är (a) <3


Naaw<3

Av uma-chan - 1 mars 2010 16:52


Harry Potter and the Deathly Hollows


Oooh! Kolla vilken fin halsduk^^


Robrt Pattinson var väl söt när han var liten vad? x)


The Marauders... Hell, yes XD


James och Lily^^


Sirius Black, huh? xP


The next generation! Aren't the cute? :D


Harry och Teddy Lupin


Super-trion! XD


Ginny Weasley<3


Nejmen hörrni, jag pallar inte mer... Kanske får mer någon annan gång x) <3

Av uma-chan - 1 mars 2010 16:35

Jag säger bara wow... Woooow! Big time!!

Kolla in det härjapanska samurai svärdet:



Jag menar... Hur coolt är inte det? Önskar jag kunde fäktas med ett sånt!! Fattar ni hur häftigt, hur underbart slankt det är? Tänk att hugga det där i någon O.o

Av uma-chan - 1 mars 2010 16:23

Jag satt just och kollade på min egen blogg... Och vet ni vad jag inser??:

Jag har inget liv!! XD Okay... Inte för att jag inte redan visste det, men det syns så tydligt när man ser hur tätt jag gör mina inlägg, och vilka onödiga saker jag skriver! Haha...

Jag vet inte ens varför jag skrev det här... Jag har väl tråkigt antar jag ;)


Ha en trevlig dag! ...Jaa, det är en favorit i repris IGEN, men det står fast! :P <3

Av uma-chan - 1 mars 2010 15:57

Yuuki Cross från Vampire Knight


Yuuki och Zero


Mikan Sakura med sina vänner från Gakuen Alice


Mr. Bear och Mikan


Image

Makoto och Ito från W Juliet


Hatsuharu Souma, även han ur Fruits Basket


Hatsuharu och Kyo

Jag vet... igen! Men, som man säger:

Favorit i repris!


That's it... Nu får ni inga fler i det här inlägget. <3

Av uma-chan - 1 mars 2010 15:49

Det blev visst bara en bild... Men de två täcker iaf en stor del av mitt hjärta! :) <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards