Alla inlägg den 2 mars 2010

Av uma-chan - 2 mars 2010 20:44


Vet ni... Jag måste få säga gonatt i till er!!

Det blir ju dock lite i förskott... men, men ;)

Jag ska nu gå ner med en skål popcorne och titta på

The Mentalist! (...Jag veet, jag har redan sagt det!)

Men back to the topic!: 'GODNATT SÖTNOSAR' :D <3



Haha, kolla vad jag hittade för bild!!:

Kommer ni ihåg? Jag tyckte jätte mycket om det när jag var jätteliten (a)

Vad hette det nu då...?? 'Beppes Godnattsagor' vad? :P

Sweet memories<3

Av uma-chan - 2 mars 2010 20:25


Jag tänkte ge er lite musiktips!! Det är förstås musik, eller snarare artister, som jag personligen tycker om ;D Här kommer det:


- D'espairsRay

- Yutaka Ozaki

- Vistlip

- Versailles

- Gackt

- Muse

- Plan Three

- Chemical Vocation

- Three Days Grace

- Foo Fighters

- Plain White T's

- Good Charlotte

- Avril Lavigne

- The Clash

- The Offspring

- Lilly Allen

- DJ SiSen

- Gwen Stefani

- Imperiet

- Ebba Grön

- Thåström

- U2

- Beethoven

- System of a Down

- Simple Plan

- Bowling for Soup


Okay... Jag orkar inte komma ihåg fler band jag gillar, men självklart finns det mååånga fler :D <3 Kom ihåg att notera att de inte står i den

ordning jag gillar dem bäst ^^

Av uma-chan - 2 mars 2010 20:14


Nu har jag kommit hem efter att ha haft en trevlig stund med mina söta små vänner :D Ska fixa lite i köket efter middagen nu... Eftersom jag inte gjorde det innan -.-' Sedan ska jag se 'The Mentalist' på 3:an ^^ Yaay! <3


Av uma-chan - 2 mars 2010 15:23





Oj nej!! Jag bränner maten :O <3

Av uma-chan - 2 mars 2010 15:12


Jag sitter nu och läser 'Hunted', som är... femte (??) boken i serien 'A House of Night' av P.C och Kristin Cast ;D Otroligt bra serie^^ <3

Blir dock riktigt irriterad på karaktärerna i serien - på ett positivt sätt!!


Måste erkänna att jag gav upp Apollo efter ett tag :(

Det gick ju så förskräckligt dåligt med konsthistorian..!


Men nu lagar jag mat! Det blir en kombinerad lunch och middag idag ;)


Ha det gött <3

Av uma-chan - 2 mars 2010 14:08


Det verkar som att jag helt enkelt inte kan låta bli att göra blogginlägg... Jag kan riktigt känna hur beroendet lurar i skuggorna..!

Anyway... Vad jag inte heller verkar kunna hålla mig borta ifrån, det är att kolla på bilder från Harry Potter!! Och då menar jag inte på skådespelarna, utan tecknade... Det finns faktiskk en hel del bra bilder :D

Jag blir sugen på att läsa om Harry Potter...igen!

Jag vet ärligt talat inte hur många gånger jag läst dem - både på

svenska och engelska. De är ju såå bra!! ^^

Nej, nej... Jag är inte alls ett galet Harry Potter - fan som läser ut böckerna på två dar ungefär två gånger per år!! Nej, nej... Deet stämmer inte aalls in på mig!! *djup sarkasm* "/ :D

Jag har lovat mig själv att inte läsa dem på över ett år!! Har lyckats hålla mig sedan i somras faktiskt ;P <3

Av uma-chan - 2 mars 2010 13:12


Det är hemskt... Jag mår verkligen dåligt av det här erkännandet, så döm mig inte alltför hårt, okay? :'(

Jag måste erkänna... Pressen knäcker mig!!

Här kommer det. Det stora erkännandet!:

Jag har ljugit för eeer!! :'( *snyftar*

Jag vet att man inte ska det... Men det var så frestande..!

Förut, när jag skrev om att mjölken var slut... Det var inte sant!

För vet ni vad?? :D Jag är på det allra sista glaset mjölk JUST NU!!!!

Hahahahahaha X'D <3<3


Tack till Gwen Stefani som stöttar mig med sina fina låtar ;D <3

Av uma-chan - 2 mars 2010 12:57


Jag skulle precis boka om min tandläkartid till nästa vecka eller så... Men vet ni vad? "Hej, vi har lunchstängt! Lämna personuppgifter och telefonnummer så ringer vi upp dig senare!" Yay! Jag kommer inte hinna boka om min tid, eftersom jag hade tiden precis efter lunch... Good for me! :)

Inte -.-'

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards