Alla inlägg den 10 mars 2010

Av uma-chan - 10 mars 2010 21:02




Haha, kolla vad man kan hitta när man har tråkigt!! xP




What a sad expression :(



Jag vet att både ljud och bild är väldigt dåliga, men den här alltså!

Kolla in <3

http://www.youtube.com/watch?v=xr1iujcd3-A

Av uma-chan - 10 mars 2010 20:12


Hej på er! :)

Jag har inte mycket att säga... Men det är underbart väääder!! :D

Har ni sett hur våren börjar komma? ...Jag undrar när blommorna tränger fram? Så att det syns alltså. Knopparna också! Vill ha vår nuu! ^^


Borde väl säga något om idag och igår antar jag.

Dessa dagar har varit ungefär som måndagen: Mycket pluggande (jag ligger fortfarande efter!!), jag borde egentligen plugga mer nu, men jag orkar verkligen inte, det finns ju en dag imorgon också; och inte mycket rolig tid... Faktiskt så har jag mått lite allmänt dåligt, fast samtidigt känner jag i hela kroppen en sprudlande lycka som håller på att sprängas i kroppen, och som bara skriker: 'VÅREN ÄR SNART HÄR!!!' ...Det känns varmt, och braa! :D

Idag blev jag dock orolig när mamma ringde och sa att hon var med min käre bror på sjukhuset! Han hade tydligen haft symptom för blindtarmsinflammation, fast det visade sig att allt var okay!! Tack för det, jag blev riktigt orolig! :(


Juste... Jag såg 'The Mentalist' igår också. Det är så braa! Är det ingen som har börjat kolla på det efter att jag tipsade er?? ...Eller som redan har kollat på det förut eller så?

Säg vad ni tycker om programmet! :P


Snart (om en och en halv timme) är det True Blood igen *lycklig* XD

Kolla på det, och ha det bra!!

<3

P.S Gör som jag och Friendsen!: Baka en kladdkaka att mumsa på framför TV:n ;)



Drickan 'True Blood' (fake blod) varav namnet på serien kommer ifrån.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards