Alla inlägg den 8 mars 2010

Av uma-chan - 8 mars 2010 21:38


Hallå på er... Någon mer än jag som har sett 'Alice i Underlandet'? :P

Jag ska ta dagen från början: Den sög... rakt igenom!

Okay, jag överdrev, men den var jobbig! Jag har haft plugg i princip hela dagen känns det som... Och jag måååste avsluta min konsthistoria!! Den kommer ta kål på mig annars... Inlämningen är på fredag, och jag har så mycket kvar att göra D:

Ajaa... Jag och Friendsen bestämde oss iaf för att pigga upp dagen med att se 'Alice i Underlandet'! Vi tog med oss Ichigo också, och vet ni? Det fungerade faktiskt^^ ...Men hur kan Johnny inte pigga upp än?


Heey there, sexy xP


Hmm... Kära läsare: Ni kanske har förståt att jag inte har någon manfriend?

Det kan inte hjälpas, men få inte för er att jag är allmänt skanky bara för det! -.-


Nu ska jag chilla på Facebook ett tag innan jag somnar med min laptop i knät ;D

Ha det! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards