Alla inlägg den 4 mars 2010

Av uma-chan - 4 mars 2010 21:44


Först, innan jag gör något i detta inlägg måste jag bara fråga:


Är detta vår älskade Yutaka Ozaki, som han ser ut nuförtiden då?? :O

Woow, i så fall O.o


Okay, nu till dagens händelser!:

Jag och mina Friends stack till stan idag. Först till Sound Polution för att jag skulle köpa Coll:set :D ...Det är D'espairsRay 's cd, så much love (a)



Sedan bar det av mot fika!! För en gångs skull köpte jag inte kaffe, utan Chai Latte :O Det ni! Hahaha... Faktiskt hade jag redan druckit två koppar kaffe innan vi stack, så det kanske inte är så konstigt trots allt :P


När jag kom hem åt jag tortellini...



...och korv, med massor av grönsaker (det är nyttigt!!) till middag.

Sedan blev det till att fixa en hel del i köket sedan gårdagen innan Vampire Diaries började! Stackars er som inte har 6:an hemma säger jag bara ;D

Det var riktigt bra, det börjar äntligen hända saker nämligen! Lite av skönheten i serien ligger ändå i att spänningen inte är så hög, tycker jag nog personligen. Men som man säger: Smaken är som baken!

Det är bara att undra hur härlig bak man själv har, nu när jag först svullade igår/inatt, och sedan satte i mig en halv påse chips under Vampire Diaries... Haha x) <3




Vem tycker att detta är de godaste chipsen? ^^


Ha det braa! <3

Av uma-chan - 4 mars 2010 10:27


Godmorgon alla :D

Det var ett tag sen nu vad, hahaha? ^^

Vilka såg True Blood igår då? Det var en härlig start på sesången tycker jag!:

Jeanette var liket i bilen - dessutom med utslitet hjärta, Sookie får äntligen reda på att Bill har dödat hennes farbror, och gjorde en oskyldig liten flicka till vampyr som nu bor hos honom! De lyckades trots allt få lite intim tid med varandra...

Vi fick även veta att Sam har haft en trauma upplevelse med Mary - Anne, och var vår älskade gay vän Lafayette håller hus fick vi också äääntligen veta! Stackarn...


Jag och mina Friends lyckades baka - och proppa i oss, efter väldigt mycket god lasagne med sallad - en kladdkaka som faktiskt var väldigt god, dock inte med lika läckert utseende som bilderna jag visade igår! ;D

Efter att ha tittat ganska mycket mer på TV, gick vi faktiskt upp i mitt  kök och satte oss och drack kaffe ;) Satt där och hade Deep Talk fram till gryningen - nästan x) Klockan blev ju iaf 5 innan vi gick och lade oss... Trevligt ^^

Nu ska vi upp, äta frukost och sticka ut på stan för en liten fika ;D

Ha en bra dag! ...Ni lär inte höra av mig på hela dan<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards