Alla inlägg den 6 mars 2010

Av uma-chan - 6 mars 2010 14:01


Jag glömde ju! Hur kunde jag glömma något så viktigt? Herregud, idag är en såå viktig dag, och den är nästan slut!! I Japan är klockan nämligen (på ett ungefär) 20 nu :O

Det är en dag att fira!!: Tsukasa (D'espairsRay) fyller år idag!!!

Yay!! Grattis älskling, Happy birthday my love, Otanyobi omedeto gozaimasu!!!  

    


Okay... Jag hade velat ge er en bild här på min älskling, men jag sitter inte vid min egen älskade laptop, så tyvär! Hoppas ni har en bra dag, fira min älskling ordentligt! :D <3

Av uma-chan - 6 mars 2010 09:41


Heej! Det var så länge sedan jag skrev, jag har saknat er :)

Hur mår ni? Jag mår... bra, tror jag!


Vi kan ju börja med igår:

Jag stack in till stan i sällskap av min kära mor - vilket är mycket ovanligt, vi umgås i princip aldrig, och när vi gör det brukar det gå ut på material happiness från mitt håll (tyvär). Det blev en del material happiness igår också ;D

Det blev en jeans kjol (nej, inte en sådan där orginell; en tight, lite fläckig med en massa dragkjedjor blev det :P) och en blårutig klänning i blusmodell, eller hur man nu ska beskriva den, blev det också! Mycket trevligt^^

Sedan träffade jag Friendsen, och vi chillade omkring på stan ett tag innan jag var tvungen att sticka till stallet. De bestämde sig då för att följa med, och jag måste erkänna att det var en ganska rolig syn - de passade definitvt inte in! xP

Kul hade vi iaf, och de "döpte" en av hästarna efter Yutaka Ozaki: 'Ozaki' hahaha, vilka sötnosar de är ;D


Ha en bra dag, people! ...Idag ska jag hem till Ichigo och färga hans hår ;) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards