Alla inlägg den 15 mars 2010

Av uma-chan - 15 mars 2010 20:45


Heej! :D

Nu var det väldigt länge sedan jag gjorde ett inlägg senast, så jag kör på!!

...Ärligt talat kommer jag inte ihåg vad som har hänt i veckan - vilket måste betyda att det inte var så viktigt!

I fredags träffade jag iaf en av mina kompisar som precis varit i England! Vi började babbla om olika häftiga ställen hon varit på. Speciellt en bokhandel och en manga-affär ;P Mycket trevligt lät det!

I lördag fick jag besked om saker som oroat mig ett tag: Det var otroligt skönt när spänningen släppte! Senare träffade jag E, och vi hade det riktigt härligt! ...Vi hade ju inte setts på flera veckor innan det, så det var kul att äntligen få ses igen! :D

Framåt kvälleb såg vi 'Remember Me', som jag senare såg hade fått jätte dålig kritik!



Det tyckte jag var mycket konstigt, för det var absolut en film värd att se ;)

Igår blev det däremot inte mycket gjort... Jag och Friendsen satt och fikade ett tag, men vi var alla tvugna att gå skilda väger tidigt. :(

Samma idag...

Men det har iaf varit fint väder iveckan/helgen!! Hääärligt ;D



Puss<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards