Alla inlägg den 2 mars 2010

Av uma-chan - 2 mars 2010 12:42


Jag insåg just att jag har druckit upp hela mjölkpaketet!! :O

Shap* också! Den är ju såå dyr! Soyamjölk kostar ungefär

re gånger så mycket som riktig mjölk :'( <3


* Shap = Shit och Crapi kombination med varandra.

Jag och mina Friends kom på det någon gång, för att

uttrycka något som är riktigt dåligt!

...Hoppas vi skapar en tränd! :O

Eller, nej. Stryk det där sista!! Det är fult att svära :S <3

Av uma-chan - 2 mars 2010 12:24


..TRÅÅÅKIIGT!!

Sitter och försöker teckna Apollo... Ni vet den grekiska guden?

Jag säger bara Please...Just, please!! Det. Går. Inte. Braa!

Han är svår att handskas med, Apollo "/

Men apropå Grekiska gudar:

Någon som har lust att se 'Percy Jackson'?? Den verkar rätt bra, faktiskt.

Lite barnslig kanske (a) ...Kanske inte ska se den på bio, men den lär

ju definitivt vara värd att se!! :D

:F

Av uma-chan - 2 mars 2010 11:51



Mmmhmm..........GARNET!! :D

*drawling all over the table*

Muchas gracias! Veeery much looove<3<3

Av uma-chan - 2 mars 2010 11:42


När jag gick upp i morse var det faktiskt soligt och glittrande! Himla vackert ;)

...Tyvär försvann skönheten bakom gråa moln, och ersattes av snöslask :(

Ajaa... Det är väl inte hela världen trots allt!

Håll hoppet om våren uppe gott folk ;D


Just nu sitter jag och pluggar konsthistoria, lyssnar på underbara

D'espairsRay och dricker soyamjölk! ...Tycker ni inte att soyamjölk är lite godare än riktig mjölk?? Den är liksom fylligare *fundersam* ...och sötare!! :P



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards