Alla inlägg den 3 mars 2010

Av uma-chan - 3 mars 2010 15:15


Jag kom faktiskt på något jag kan göra... Men det är en väääldigt - om inte annat så - TRÅKIG ide!! Fast jag behöver verkligen en rejäl städning :S

Jag har verkligen ingen som helst lust att städa... Men jag måste handla också! Det kanske ni redan har fattat ^^ <3


Det är såå sant :O

Av uma-chan - 3 mars 2010 15:07


Jag sitter i mitt kök och har tråkigt nu...

Lyssnar på tragisk - men för all del bra - musik, medans jag väääntar på Friendsen :) De var tydligen påväg hem till mig när jag påminde dem om deras saker... Det visade sig, inte så jätte förvånande, att de hade glömt dem och var tvugna att åka tillbaka genom hela stan :S För er information kan jag ju säga att det kommer ta ungefär två timmar... -.-' Så, som sagt, jag kommer ha gaaanska tråkigt ett tag framöver... Dessto bättre för er kära läsare. Antar jag xP <3


Av uma-chan - 3 mars 2010 14:47


NU är jag färdig för dagen :O Fattar ni eller? Klockan är nästan 3

Shit pomfritt alltså...



^

Kunde inte låta bli XD <3

Av uma-chan - 3 mars 2010 14:00


Hela bilden fick visst inte plats. Men ni får en ny på vårt kära gäng från True Blood ;D <3


Bokomslaaget tror jag...

Alla visste väl att serien är baserad på en härligt lång bokserie? :D

Nej... Jag har faktiskt inte läst den än :(


Okay, jag hittade inga bra bilder på allihop :(

Det fanns bara porriga bilder på Bill och Sookie, vilket jag verkligen inte tänker lägga ut på min blogg!! :O ...Här har ni iaf Erik - eller Alexnder, som jag tar för givet alla redan vet ^^ <3

Av uma-chan - 3 mars 2010 13:48


Yes... Det var det programmet jag referarade: NCIS LA! :D


Sam och Callen


Jag tror iaf att han heter Sam?? Rätta mig om jag har fel ;)


Innan det gick det Navy CIS, himla synd att jag missade det!! :O

I <3 Abby

Hon är sjukt rolig... Väldigt... Ehm... Häftig ;D Och då menar jag inte hennes kläd-/kosmetikstil, utan hennes personlighet. Även om jag verkligen diggar hennes kläd-/kosmetikstil också^^ <3


Abby från Navy CIS

Av uma-chan - 3 mars 2010 13:42


Jag glömde ju säga... haha... Det var CSI eller CIS eller någonting sådant innan The Mentalist igår!! ;D Tur att det också är ett bra program^^ <3

Av uma-chan - 3 mars 2010 13:30


They are pissed... I think O.o

It's too bad, but you know, you shall never underestimate a pissed off woman!!



^

Hon ser inte riktigt ut som my Friends, men jag tror hon representerar dem rätt bra... Fast de kanske är mest ledsna?? Ledsen i så fall ;) <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards