Alla inlägg under mars 2010

Av uma-chan - 3 mars 2010 14:00


Hela bilden fick visst inte plats. Men ni får en ny på vårt kära gäng från True Blood ;D <3


Bokomslaaget tror jag...

Alla visste väl att serien är baserad på en härligt lång bokserie? :D

Nej... Jag har faktiskt inte läst den än :(


Okay, jag hittade inga bra bilder på allihop :(

Det fanns bara porriga bilder på Bill och Sookie, vilket jag verkligen inte tänker lägga ut på min blogg!! :O ...Här har ni iaf Erik - eller Alexnder, som jag tar för givet alla redan vet ^^ <3

Av uma-chan - 3 mars 2010 13:48


Yes... Det var det programmet jag referarade: NCIS LA! :D


Sam och Callen


Jag tror iaf att han heter Sam?? Rätta mig om jag har fel ;)


Innan det gick det Navy CIS, himla synd att jag missade det!! :O

I <3 Abby

Hon är sjukt rolig... Väldigt... Ehm... Häftig ;D Och då menar jag inte hennes kläd-/kosmetikstil, utan hennes personlighet. Även om jag verkligen diggar hennes kläd-/kosmetikstil också^^ <3


Abby från Navy CIS

Av uma-chan - 3 mars 2010 13:42


Jag glömde ju säga... haha... Det var CSI eller CIS eller någonting sådant innan The Mentalist igår!! ;D Tur att det också är ett bra program^^ <3

Av uma-chan - 3 mars 2010 13:30


They are pissed... I think O.o

It's too bad, but you know, you shall never underestimate a pissed off woman!!



^

Hon ser inte riktigt ut som my Friends, men jag tror hon representerar dem rätt bra... Fast de kanske är mest ledsna?? Ledsen i så fall ;) <3

Av uma-chan - 3 mars 2010 12:58


Det snöar inte idag (än iaf) :D <3


Av uma-chan - 3 mars 2010 12:53


Hey, guys... Ta inte efter mina frukost vanor, okay??

Det är ju som man säger: Man tager vad man haver.

Och det är just det jag gör med min frukost: tar vad jag har ur kylskåpet.

Dessutom vill jag inte göra reklam för mig eller så... Så: gör inte efter mig ;D <3

Av uma-chan - 3 mars 2010 12:46


Jag har en känsla av att mina Friends kommer bli just det: pissed off!

För vet ni vad? Jag äter fortfarande frukost ;D

Yummy yummy ^^ <3


My official breakfast:

med

och med


Just det, favorit i repris:

Yummy, yummy XD <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards